Wednesday 23 May 2012

NGERI

Seorang lelaki yang bekerja disyarikat kewangan itu merupakan seorang pengarah muda yang segak dan tampan . Ramai staff wanita yang tergila-gilakan pengarah muda itu tetapi tiada seorang pun yang berani untuk mendekati pengarah muda tersebut kerana mereka sangat menghormati pengarah muda itu kerana pengarah muda itu adalah anak kepada CEO sebuah syarikat gergasi minyak didunia iaitu Royal Shell .

Waktu sekarang adalah waktu makan tengahari pejabat . Seorang staff perempuan mendekati meja di Starbucks dimana pengarah muda itu sedang khusyuk mengakses komputer ribanya . "Hai handsome . Can I sit here ? " Pengarah muda itu mengalihkan pandangannya pada staff perempuan itu dengan senyuman yang lebar . Hatinya membuak-buak apabila melihat staff perempuan yang muda dan dikenakan pula dengan skirt pendek betul-betul dibawah paras pinggangnya itu. "Sure ." Balas pengarah muda itu . Ringkas tapi penuh makna nadanya . Staff perempuan itu duduk rapat disebelah pengarah muda itu . Pengarah muda itu meneruskan kerjanya dikomputer ribanya . Staff perempuan itu merapatkan badannya dekat pengarah muda itu dan menongkat dagunya dibahu pengarah muda itu . Hangat rasanya bila dirapati dengan perempuan yang seksi itu .

Selepas makan malam, pengarah muda itu menuju ke sebuah hotel mewah ditengah pusat bandar Kuala Lumpur dengan menaiki kereta BMW 7 series bersama dengan pemandunya Pak Lang . Pengarah muda itu masuk ke dalam hotel mewah itu dan terus menaiki lif . Butang lif ditekan tingkat 27 . Tiba ditingkat 27, pengarah muda itu mengeluarkan sehelai tisu yang diatasnya tertulis 'tingkat 27, bilik 2708' . Pengarah muda itu membelok ke kiri dan selang 3 pintu tertera nombor 2708 dipintu bilik tersebut . Pengarah muda itu menekan loceng . Ting Tong . . . 3 kali pengarah muda itu menekan loceng tersebut tapi bilik itu seperti tidak berpenghuni . Kebetulan ada seorang pekerja hotel itu yang baru mengemas bilik 2709 baru keluar dari bilik itu . Pengarah muda itu memanggil pekerja hotel tersebut dan menyuruh pekerja itu membuka pintu bilik itu dengan alasan terlupa membawa kad kunci bilik itu . Pekerja itu pun membuka pintu itu seperti yang diarahkan dan pengarah muda itu mengucapkan terima kasih . Pengarah muda itu masuk kedalam bilik itu dan meninjau disekitar bilik itu . Tiada orang . Pengarah muda itu menuju pula ke bilik mandi . Apabila pengarah muda itu membuka pintu bilik mandi tersebut, dia terpelanting ke belakang secara spontan apabila terkejut melihat apa yang didepan matanya. Staff perempuan yang menjemputnya ke bilik itu telah terbaring di dalam tab mandi itu dengan matanya telah dicungkil keluar, berbogel, dibahagian dadanya pula telah ditoreh dengan benda yang tumpul yang menulis 1 ayat . " SORRY, AKU BOSAN TAK TAU NAK BUAT ENTRY APE . :p "


No comments:

Post a Comment